mandag 18. mai 2015

Til konfirmanten - jente

Til konfirmanten - jente

Her har jeg laget et kort til min nieses konfirmasjon. Jeg hadde et aldeles nydelig bilde av henne som liten, med litt nostaligsk preg. Her har jeg brukt litt flere elementer enn på det forrige kortet, så det fikk et litt mer shabby og jentete preg.


Dette er hva jeg har brukt på kortet:

Ark fra Maja Design. Stempel fra Kort og godt.
Roser fra Papir design, flate blomster husker jeg ikke merke, men de er kjøpt på Scrappiness i Sarpsborg. Det samme med fjæren. Scrapiness er en utrolig flott butikk, med godt utvalg og en hyggelig og behjelpelig betjening. Der har jeg også kjøpt charmsen.
Rosene og servietten har fått en omgang med Distress Ink  - Tattered rose
i kantene.
Blonden var en jeg hadde liggende fra før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar