onsdag 27. mai 2015

Fargerikt kort med Redonkadoodels - Funny Face

Fargerikt kort med Redonkadoodels - Funny Face

Noen ganger har man bare lyst til å gi bort et kort for å glede, bare for å feire at man har et godt vennskap. I dag fikk min søster et slikt kort. Bare fordi jeg hadde lyst :)
Det fine digitale stemplet fra Redonkadoodels - Funny Face får deg bare til å smile. 


Stempelet er fargelagt med Promarker.
Arkene jeg har brukt er Bobunny - Heritage og vanlig kartong i de to grønnfargene.
Stempelet er fra Kort og Godt
Alle kanter er stampet med Distress Ink - Vintage Photo og den hvite blomsten har fått litt Scatteres Straw på seg.
Diesen som jeg har brukt er  Memory Box - Blooming vine
Perlene fra Kort og Godt.
Blondene vet jeg ikke hvor er fra, ikke blomstene heller...

Innsiden ser slik ut:
Fargene og det artige stemplet synes jeg gir kortet et friskt og vårlig preg. Nå gleder vi oss til sommer :)

Takk for at du tittet innom bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen hvis du har lyst.

Jeg deltar i følgende utfordringer:
Kort o Mania - #130 - Fargelagt motiv
Kreativ Scrapping - Vår #5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar