tirsdag 19. mai 2015

Kort til en 75-års jubilant - herre

Kort til 75-års jubilanten

Jeg fikk bestilling på å lage et kort til en herre som fyller 75 år. Han er glad i jakt, men jeg slet litt med å få det fram. Til slutt fant jeg et fint ark på Panduro med som passet til temaet. 75-år er jo et jubileum, så da passer det med sølv, så det har jeg pyntet litt med.
Fant også et bånd på Panduro med fjær så da var det bare å starte.

Dette er det jeg har brukt:
Ark - Panduro, A World of leisure - Trophy
Bakgrunn vanlig 250 gr hvit kartong
Blått ark - Panduro basic blue
Dies fra Spellbinders


Blomster fra Kort og Godt, pyntet med Viva 3D stamper, sølv
Laget små perler med Viva Perle pen, Silver chrome.
Satt inn en tannhjul charms som er malt med Viva 3D stamper (var bronsefarget)
Tekstene har jeg skrevet på pc og skrevet ut, ikke brukt stempel på forsiden.
På innsiden har jeg laget en pengelomme og stemplet med Kort og Godt gratulere stempel.
Side to er for giveren til å skrive på :)

Og baksiden ser slik ut:

Jeg deltar med dette kortet på følgende utfordringer:
Cards and Scrap  - Blomster 
Hjerteboden - Feiring

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar