søndag 24. mai 2015

Kort med embosset bakgrunn



Kort med embosset bakgrunn


Da har jeg prøvd å embosse for første gang. Brukte en fra Tim Holtz. Synes det gir en veldig fin effekt, og så hadde jeg et stempel fra Mangolia som jeg hadde fargelagt ferdig med Promarker og Sakura Glace penn. 
Hadde bare bronsefarget sommerfugl, så den fikk en omgang med Gesso og Tattered Angel Glimmer mist. 
Gratulere diesen er fra Kort og Godt.



Bakgrunnen bak Edwin er laget med Faber Castell Aquarell blyanter og jeg laget skimmer ved å bruke Viva 3D stamper, sølv iblandet i vannet.
Alle kanter er det brukt Distress Ink Vintage photo på.

Blomstene vet jeg ikke hvor er fra, men perlene er fra Kort og Godt, og så har jeg brukt Ranger Liquid pearls.

Jeg liker bakgrunnen og fargene og er ok fornøyd med kortet :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar