mandag 18. mai 2015

Shabby Chic gratulere kort

Shabby chic - Gratulere

Med dette kortet har jeg lekt meg litt mer med forskjellige teknikker, og jeg har oppdaget Promarker.
En fantastisk tusj og tegne med. Utrolig gøy, og fargene flyter fint i hverandre. Jeg hadde lyst til å lage et kort med bruntoner, samtidig som det var lyst. 

Dette er hva jeg har brukt:

Stemplet er fra Saturated Canary. Arkene hadde jeg liggende, så de vet jeg ikke helt hvor kommer fra. Det blå arket med skrift er fra min fars gamle skolebok, som har fått en omgang med Distress ink stampers - Weathered wood. Servietten er Unique; Paper Doilies. Blomstene er fra Paperdesign, og noen av dem har fått Distress ink vintage photo på seg. Det har også bildet av jenta. Rundt kantene har jeg brukt litt gesso. Alt tilbehør er kjøpt på Scrappiness i Sarpsborg.
Gratulere er en dies fra Kort og Godt.

Jenta er fargelagt med Promarker. Og her ser du hvilke farger jeg har brukt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar